Follow Me | Dashboard
//A Little Story
sumpah kau annoying -.-


hey there :) hari ni zati nak cerita something pasal seseorang ni -.- okayy zati memang tak puas hati dengan budak ni , dia ni orang takk mengutuk pasal dia , dia nak mengutuk pasal orangg . and and dia nak orang tengokk dia sentiasa perfect . "heyy wey dengar , there's nobody perfect in this world la" . okayy kalau korang nak tahu ada la jugakk orang benci budakk ni -.-  Ouh ye ada lagi satu sifat yang zati tak suka . Dia ni kalau dia buat orang, dia tak fikir pasal perasan orang ! kalau orang buat dia balik, dia nak marah la , pape la :p #melampau kan .__. okla byee,malasla nak cerita pasal budak ni dah

p/s : siapa yang makan cili dia yang terasa pedasnya :p kau terasa ? kau la tuu.


0 Comments:

Post a Comment

Assalamualaikum and Hey!
If you want to comment here,
please use good language. THANK YOU! ♥ ツ


Disclaimer

Hi. Welcome to my blog. Feel free to follow me. Don't worry, I'll follow back! I hope you will have fun in my blog. Thanks :) If you want malicious clicking Here
Travel here

About Stuff Links Diary
Tell Me Your Wish

No anonymously
Hover the image
Exchange link? tell me. You can copy my name and url at the bottom. Don't worry i'll put yours too
NAME
URL
My Followers

Ask Me Anything

Credits

-Template By : Nurul Izzatie
-Thanks to :
-BestViewInGoogleChrome