Follow Me | Dashboard
//A Little Story
Tersembur Air :D

Assalamualaikum and Hello!



//Bismillahirahmanirrahim/haii korang. Zati hari ini nak story morry waktu hari Khamis minggu lepas. Ermm waktu tu dekat kantin sekolah, sementara tunggu nak masuk kelas. #zati sesi petang. Waktu tu yang ada dekat kantin yang duduk semeja dengan zati Dayini, Farah, Fatin dan Aimi tau. Adalah kawan zati ni namanya Aimi. Dia cakap dia ada something nak cakap dengan zati. Korang nak tahu apa perbualan kitorang? tengok bawah ni :D

Aimi : Hai korang! :)
Farah,Fatin,Zati dan Dayini : Haii Aimi :)
Aimi : Wei zati aku nak bagitahu kau something ni.
Zati : Apa :O ada berita hot ke wei ?
Aimi : Emm nak kata berita hot tu takla. Gempakla juga!
Zati : Apa wei ? aku nak tahu #tanya sambil minum air teh ais
Aimi : Kau tahu tak kat dalam kelas kitorang, dorang panggil F****  dengan nama kau.
Zati : Hah oleh terlampau terkejut, amekaw tersembur terus teh ais yang zati minum tu. Akibatnya terkena 
         Farah, Fatin dan Dayini :D
Farah : Merecik sampai kat sini air kau. #sambil tergelak
Fatin : Habis tudung aku kena air ni!
Dayini : Dayini yang tengah buat kerja sekolah science cakap "woii buku aku kena air ni. Dasyat gila kau ni                          
            boleh  tersembur air teh ais. hahaha "#sambil lap buku science dekat alas meja kantin
Zati : Hahaha sorry korang. Aku gerenti lepas aku tersembur air dekat korang mesti korang bertuah punya  
         hari ini haha.

Dorang yang lain hanya tergelak jeee :D lol itu je la yang zati ingat :) Dayini, Fatin dan Farah minta maaf pasal tu. InsyaAllah tak tersembur lagi. Haha InsyaAllah jela yang mampu aku cakap.Mana la tahu aku tersembur lagi kangg, naya je :3 

Nota kaki : Pffftt teringin nak macam gambar kat atas tu :)


0 Comments:

Post a Comment

Assalamualaikum and Hey!
If you want to comment here,
please use good language. THANK YOU! ♥ ツ


Disclaimer

Hi. Welcome to my blog. Feel free to follow me. Don't worry, I'll follow back! I hope you will have fun in my blog. Thanks :) If you want malicious clicking Here
Travel here

About Stuff Links Diary
Tell Me Your Wish

No anonymously
Hover the image
Exchange link? tell me. You can copy my name and url at the bottom. Don't worry i'll put yours too
NAME
URL
My Followers

Ask Me Anything

Credits

-Template By : Nurul Izzatie
-Thanks to :
-BestViewInGoogleChrome